maandag 2 februari 2009

Inhaaldag

Omdat we afgelopen dinsdag met school naar een onderwijsbeurs gingen genaamd 'Not' verviel deze stagedag. Maar vandaag haalde ik deze dag in. We gingen (met de halve klas) op bezoek bij middelbare school Markenhage. Dit vond ik erg leuk want zelf heb ik ook op deze school gezeten. De kinderen kregen veel informatie over de school en kregen daarna een rondleiding, erg leuk was het. Weer terug op school mocht ik bij de kleuters gaan helpen waar de andere helft van onze klas was terwijl wij naar Markenhage gingen (die groep gaat de volgende dag op bezoek bij Markenhage). Dit was toch wel heel anders nu ik in groep 8 stage loop maar ook weer heel leuk om te doen, eens wat anders dan normaal. Omdat de kleuters met karnaval in de optocht met een wagen meelopen ging ik helpen met het verven en versieren van de wagen. Er was nog een andere stagere bij wat gezellig was. 's middags heb ik hier ook aan verder gewerkt zodat het af kwam.
Ik vond het een leuke ervaring om eens bij de kleuters te mogen helpen.

Geen opmerkingen: