donderdag 29 oktober 2009

Eerste stagedagen

Donderdag 10 September:
Mijn eerste stagedag is begonnen. Het is even wennen om er in te komen en alle namen zo snel mogelijk te leren kennen maar het is al erg leuk. De kinderen moeten ook nog even wennen, maar je merkt dat ze het ook leuk vinden, een nieuwe juf erbij! Ik mag al meehelpen met oefeningen wat echt leuk is. 's Middags mag ik een verhaaltje voorlezen.

Vrijdag 11 September:
Vandaag is het wel mijn 2e stagedag, maar ik sta nu voor het eerst in de klas waar ik op woensdag en vrijdag bij sta. Dus ook nog even wennen met hun regelmaat en de namen van de kinderen. Ook deze kinderen moeten er natuurlijk nog even aan wennen, een nieuwe juf erbij, maar ze vinden het erg leuk! Ik kan vandaag al veel doen zoals nakijken maar vooral ook observeren van wat er zo op een vrijdag gedaan wordt.

Ik heb het deze dagen al naar m'n zin gehad en denk dat het een leuke stage wordt. Het zijn aardige en fijne stage-begeleiders waar ik denk ik veel aan heb. Dit wordt vast een leuk en leerzaam jaar!

Geen opmerkingen: