donderdag 29 oktober 2009

Situatie 2

Woensdag 23 september:
Vandaag mag ik 2 leerlingen begeleiden in het maken van een werkje wat ze nog af moesten maken. Dit ging goed. Leuk om al wat meer een juffrouwrol te hebben.

Donderdag 24 september:
Vandaag is er nog een andere stagiaire bij van de PABO. Nu zijn we met wel 3 juffrouws! Het voordeel hiervan is dat je af kan kijken van de dingen die zij doet, hoe ze het aanpakt, hoe de leerlingen op bepaalde dingen reageren enz. Leerzaam dus.

Vrijdag 25 september:
We hebben voor Didactiek als opdracht gekregen de koektrommelmethode uit te voeren. Vandaag ga ik dit doen. Ik heb me goed voorbereid en uiteindelijk is het goed gegaan. Leuk hoe de leerlingen reageren op de voorwerpen die ik heb meegenomen en in het doosje heb gedaan. Ik heb er weer veel van geleerd!

Geen opmerkingen: