maandag 12 april 2010

Carnaval

Vrijdag 12-02-2010:
Het is weer Carnaval!! En dat betekend ook Carnaval op stage. In de ochtend is het een gewone lesdag maar 's middags komt iedereen verkleed naar school toe. Dus ook alle leerkrachten en ik. We beginnen de middag met Carnaval te vieren voor op het plein met heel de school. De raad van 11 komt langs met de prins en zijn hofdamens en het blaaskappel, die zorgen voor de gezellige sfeer met Carnavalsmuziek. Er wordt gezongen en polonaise gelopen. Erg gezellig!! Daarna gaat heel groep 3 en 4 het gebouw van de kleuters binnen. Hier gaan we Carnaval vieren. Er is een caroussel waar in elk lokaal iets leuks te doen is. In de lokalen kun je o.a. film kijken, tekenen, spelletjes spelen, knutselen, pauze en in de aula kan er gehost worden. Aan mij werd gevraagd of ik bij het lokaal waar de film afgespeeld word, bij kon blijven om toezicht te houden. Hierbij moest ik met allerlei dingen rekening houden zoals het doorverwijzen van leerlingen naar andere lokalen wanneer het film kijken lokaal vol zat. Hierbij kon een een COBM-opdracht van Pedagogiek aan koppelen over toezicht houden. 's Middags was ik in de aula om te hossen. Het was een erg gezellige middag en alles is goed verlopen!!

Geen opmerkingen: