vrijdag 25 juni 2010

Bloemen knutselen

Vrijdag 21-05-2010:
Omdat juf Sandra nog steeds in de middag naar huis gaat om uit te rusten, nemen ik en Chantal de klas over. Om al in de sfeer van de lente te komen, gaan we tijdens het knutselen bloemen maken. Sandra heeft mij van te voren uitgelegd, hoe ik de bloemen moet laten maken door de leerlingen. Ik heb van te voren al het materiaal wat we nodig hebben klaar gelegd. Tijdens de uitleg luisteren de leerlingen goed en hebben al veel zin om de bloemen te gaan maken. Ik en Chantal lopen rond om te kijken of alles goed gaat en helpen waar nodig is. Een aantal bloemen zijn die middag al af waardoor ik ze tegen het raam kan plakken. De klas ziet er al een stuk gezelliger uit zo! volgende week gaan de leerlingen weer verder aan de bloemen werken, zodat de klas helemaal vol is met bloemen :)

Geen opmerkingen: