dinsdag 25 januari 2011

Citotoetsen

Dinsdag 25 januari:
Vanaf vorige week zijn de Citotoetsen weer begonnen. Een toets bestaat uit twee onderdelen en elke dag doen ze een deel van de toets. Sommige leerlingen zijn die week afwezig geweest en moeten de toets inhalen. Dit mocht ik deze week gaan doen. Ik deed dit tijdens de inloop om te voorkomen dat de leerlingen iets van die dag misten. Ook ging ik naar een ander lokaal waar het erg rustig is, zodat de leerlingen zich goed konden concentreren. Ik stelde ze gerust door te vertellen wat we precies gingen doen. Dit is erg belangrijk voor kinderen op het speciaal onderwijs. Vooraf de toets las ik de docentenhandleiding en instructie goed door, om te voorkomen dat ik ergens verkeerd in handel wanneer ik de toets afneem. Het verloop van de toetsen is goed gegaan. Ook heb ik het duidelijk en goed kunnen uitleggen. Ik zou het voor een volgende keer weer zo handelen omdat dit erg goed ging.

1 opmerking:

JTitulaer zei

Shannen,
Jouw weblog is en blijft een voorbeeld voor iedereen. Ook laten zien tijdens de open dag!!!.
gr. Jos