donderdag 29 oktober 2009

Situatie 3

Woensdag 31 september:
De leerlingen waren al eerder begonnen met een nieuw knutselwerkje, waarbij ze met ecoline moesten schilderen. Een aantal leerlingen hadden dit al gedaan, de rest moest dit dus nog doen. Ik mocht iedere keer 2 leerlingen naar de gang roepen zodat zij hun knutselwerkje mochten afmaken. Hierbij hield ik toezicht en begeleidde ik. Leuk om te zien hoe verschillend de leerlingen zijn tijdens het knutselen.

Donderdag 1 Oktober:
Alle leerlingen moeten getoetst worden. Ik mag deze toets afnemen. Op deze manier leer ik de leerlingen ook beter kennen in hoe ver ze zijn met hun vaardigheden van lezen. Een voor een roep ik de leerlingen bij me. Het is goed verlopen. Nu zie ik welke leerlingen er nog veel hulp nodig hebben. Daarbij kan ik de leerlingen helpen!

Geen opmerkingen: