dinsdag 2 november 2010

Groepslezen

Dinsdag 2 november:
Vandaag kwam een groep van leerlingen die ouder zijn langs, om voor te gaan lezen voor de kinderen uit mijn stagegroep. De leerlingen hadden allemaal hetzelfde verhaal en gingen in 2-tallen voor een kindje uit mijn stagegroep het verhaal voorlezen. Het was voor de oudere leerlingen de kunst om zo goed en mooi mogelijk voor te lezen, zodat het boeiend was voor de kinderen uit mijn stagegroep. Dit is een nieuw project wat elke week +/- 15 minuten op een dag zal zijn. Ik vind het een erg leuk project omdat de oudere leerlingen voor andere jongere leerlingen voor lezen. Dit is voor hen ook erg leuk om te doen. Voor de kinderen uit mijn groep is het goed om voorgelezen te worden en is het een kunst om goed te luisteren.

Geen opmerkingen: