maandag 29 november 2010

invallen

maandag 22 november:
Mijn stagebegeleidster heeft al een tijdje last van haar oog en heeft daarom een afspraak bij de dokter. Hiervoor moet ze een halfuurtje eerder vertrekken van wanneer de school uit is. Ik mocht dit halfuurtje overnemen. Omdat de kinderen hierin toch gaan vrij spelen, hoefte ik in principe alleen toezicht te houden. Wanneer het echt niet goed ging, kon ik altijd terecht bij de buren. Dan kon die lerares inspringen.
Het is best goed verlopen. Natuurlijk probeerden de kinderen heel erg uit, waardoor ik in sommige gevallen niet zo heel goed wist te handelen. Maar het is niet zo uit te hand gelopen dat ik naar een andere lerares moest. Hier leer ik veel van, om sterker in mijn schoenen te staan. Ik leer de reacties en acties van de leerlingen goed, waardoor ik later hier over na kan denken en de volgende keer nog beter kan handelen.

Geen opmerkingen: